Kar zadeva doseg so ga napram prejšnjemu modelu uspeli skoraj podvojiti in sedaj znaša okoli 29 kilometrov (18 milj). To so dosegli seveda z močnejšo baterijo, pri čemer pa se je skupna teža deske povečala le za okoli 400 gramov. Poleg zanimivega dosega je zadeva lahko tudi precej hitra. Brezkrtačni motor, vgrajen v desko, vas bo pognal do 30 km/h in to tudi po (seveda ne preveč strmi) vzpenjajoči se poti. Takle doseg in hitrost pa že pomenita, da je Onewheel uporaben tudi kot vsakodnevno prevozno sredstvo v šolo ali službo.
Električno gnane rolke niso nič hudo novega. To, da so imele štiri kolesa je bilo kar zadeva ravnotežje na videz bolje, težava pa je v tem, da je v tem primeru treba imeti v rokah kak krmilnik, s katerim pospešujemo in zaviramo. Pri Onewheel tega ni, saj se hitrost prilagaja s premikom težišča telesa naprej in nazaj, kar je bolj intuitivno od ročnega krmiljenja. Edino, kar je mogoče nekoliko nenavadno in česar se je potrebno privaditri je zaviranje, saj to poteka z umikom prednje noge z na pritisk občutljivega dela stojne podlage.

Onewheel je seveda samoravnotežna deska. To pomeni, da s pomočjo vgrajenih pospeškomerov in žiroskopov sama poskrbi za ravnotežni položaj. Tisti, ki so desko preizkusili pravijo, da s tem res ni težav, tudi če še nikoli niste stali na rolki, surfu ali snežni deski. Nekaj minut in zadeva postane domača. Edina, na kar je potrebno paziti je, da stopite na desko tako, da stopala položite na točno določena mesta, saj s tem vključite samoravnotežni in zaviralni mehanizem.
Celotna deska je izdelana tako, da je vodoodporna, kolo pa tako veliko, da ga ne zmoti vsak najmanjši kamenček in se tako lahko vozite tudi izven asfaltiranih poti.
Nova različica, imenovana Onewheel+ XR naj bi na trg prišla aprila, njena cena pa bo na žalost dokaj zasoljenih 1799 dolarjev (okoli 1470 €). V nadalejvanju si lahko ogledate promocijski video izdelka, nato pa še dva dokaj neodvisna testa.