Namenoma. Ti otroci se niso rodili obojeročni ampak jih tega učijo v šoli. In to od prvega razreda naprej, kjer vsako šolsko uro 15 minut vadijo pisanje z obema rokama hkrati. In to tako, da morajo učenci v višjih razredih besede hkrati pisati v dveh jezikih. Metoda naj bi, po prepričanju ustanovitelja Sharme, povečala kognitivne sposobnosti učencev in izboljšala njihove učne sposobnosti, predvsem kar zadeva tuje jezike.
Seveda se takoj pojavi vprašanje ali je to res. Nekih študij o tem ali priučena obojeročnost dejansko pripomore k boljšim sposobnostim, ni. Obstajajo pa študije, kjer so znanstveniki primerjali prirojene levičarje, desničarje in obojeročne ljudi med seboj. In v njih se obojeročni otroci niso najbolje odrezali. Pri Scientific American so na primer ugotovili, da se obojeročni otroci praviloma slabše odrežejo v kar nekaj veščinah, posebej pa pri matematiki, pomnjenju in logičnem razmišljanju. Do podobnih rezultatov so prišli tudi na Finskem, kjer so ugotovili, da so obojeročni otroci poleg tega tudi bolj nagnjeni k različnim psihičnim težavam, vključno z ADHD (primanjkljaj pozornosti in motnja hiperaktivnosti), govornimi težavami in težavami pri učenju.
A kot smo zapisali – omenjene študije se nanašajo na otroke s prirojeno obojeročnostjo, kako je s tem pri pridobljeni pa seveda ne vemo. Mogoče pa zadeva dejansko deluje.
▪