V primeru novega Q3 gre za preverjeno in zelo prilagodljivo platformo s prečno postavljenimi motorji (MQB), ki jo uporablja večina njegovih sorodnikov iz koncerna. Tako je novinec skoraj 10 centimetrov daljši, 2.5 cm širši, medosna razdalja pa je večja za skoraj 8 centimetrov. S tem so pridobili predvsem prostor v kabini in seveda v prtljažniku. Voznikov delovni prostor je posledično občutno bolj prostoren in zračen od predhodnikovega, potniki zadaj imajo celo 4.2 cm več prostora za kolena, v prtljažniku pa so poskrbeli za 60 dodatnih litrov prostora (skupnih 560 litrov je le 20 manj od za razred večjega Q5, kar je precej impresiven podatek). Zadnja klop je za več prilagodljivosti serijsko pomična za 15 cm in deljiva (40:20:40), naslon sedeža je nastavljiv v 7 stopnjah.

V notranjosti 'ni nič novega', še posebej, če poznate oblikovalski jezik sodobnih Audijev nove generacije (A8, A6, Q8), kar je seveda prijetno, sploh zaradi številnih sodobnih rešitev. Tako je na primer v zgodovino romala klasična analogna instrumentna plošča, saj so sedaj na voljo so le še digitalni merilniki v dveh izvedbah zaslona: v 10,25- in 12,3-palčni velikosti. Na desni se nahaja osrednji zaslon MMI (8,8 ali 10,1 palca), ki ponuja vso možno povezljivost, internetno povezavo (in vzpostavitev dostopne točke v avtu), pa tudi zrcaljenje pametnega telefona (preko USB in USB C vmesnika), nadzor določenih funkcij na daljavo (preko aplikacije), glasovno upravljanje … Seveda je potrebno za večino teh priboljškov doplačati, kar nekaj pa je tudi serijskih – na primer klic v sili, zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, opozorilo na nenamerno menjavo voznega pasu ter opozorilo na vozilo v mrtvem kotu.

Sprva bo za novi Q3 na volj pet motorjev z razponom moči od 110 (150 KM) do 169 kW (230 KM), trije bencinski TSI in dva dizla (TDI), hkrati pa ročni in Stronic (dvosklopčni) samodejni menjalnik. Samo po sebi je umevno, da je na voljo tudi ikonski stalni štirikolesni pogon quattro, vendar za doplačilo, ki znaša nekaj manj kot tisočaka (gre seveda za večploščno sklopko pred zadnjo osjo). V razvoju sta tudi že športna modela S in RS, prvega bo najverjetneje poganjal motor 2.0 TFSI (iz S3), drugega pa bo gnal legendarni 2,5 litrski pet valjni motor s približno 400 KM (294 kW).

Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da Q3 ponuja vozne programe, ki nadzorujejo večino parametrov – tudi podvozje, če se voznik odloči za prilagodljivo blaženje (1.400 €). Poleg tega je na voljo tudi pasivno športno podvozje (260 €) in neposrednejše progresivno krmiljenje (330 €). Kakorkoli že, je prvih nekaj kilometrov za volanom novega Q3 dokazalo, da na novo zasnovano in umerjeno podvozje resnično deluje odlično, da je celota čvrsta, vendar prilagodljiva, da sposobnost vpijanje neravnin narašča s hitrostjo, in da je avto vedno suveren na podlagi.

Novinec je menda za kakšne tri odstotke dražji od odhajajoče prve generacije, čeravno bolje opremljen. Ponudba se prične pri slabih 35 tisočakih, na voljo so trije paketi opreme, kot dobrodošlico v svet premijske SUV ponudbe pa pri Audiju ponujajo bogat dodaten paket Trend s 50-odstotnim popustom.