Oglas, ki ga na cesti ne moreš prezreti!

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: pred 10 urami, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Samsung je z lansiranjem najnovejšega prepogljivega telefona Galaxy Z Flip6 ponovno postavil nove standarde tako na področju tehnologije kot oglaševanja

Oglas, ki ga na cesti ne moreš prezreti!
Galaxy Z Flip6 se ponaša z napredno in edinstveno FlexCam kamero, ki omogoča zajemanje posnetkov iz inovativnih kotov, izboljšano uporabniško izkušnjo ter vrhunsko zasnovo, ki s svojo prilagodljivostjo navdušuje vse, ki radi fotografirajo. Toda letos so želeli narediti več kot zgolj predstaviti napravo – želeli so ustvariti edinstveno uporabniško izkušnjo, ki je še ni bilo v slovenskem prostoru.

»Z letošnjo kampanjo smo želeli preseči pretekle projekte,« je poudaril Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics. »Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato smo to prilagodljivost želeli prenesti tudi na naše oglaševanje. S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do sedaj ustvarili, in našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona. Mimoidoči lahko na interaktiven način doživijo, kako deluje Galaxy Z Flip6.«

Lansko leto smo predstavili fiksno ekstenzijo, ki je bila zanimiva, a ni dosegala interaktivnosti, ki smo jo ustvarili letos. Letos smo zasnovali inovativno 3D ekstenzijo, ki je neprimerljivo bolj dinamična in tehnološko dovršena. Oglas se dejansko odpira in zapira, kar simbolizira prepogljivo naravo Galaxy Z Flip6. Poleg tega prikazuje uporabo funkcije umetne inteligence za iskanje in prepoznavanje objektov – funkcija, ki odraža naprednost samega telefona.

»Medtem ko smo lansko leto ustvarili močno kampanjo z edinstveno fiksno ekstenzijo, smo letos želeli iti korak dlje. V ospredje smo postavili interaktivnost in inovacije, ki so srž novega Galaxy Z Flip6. Naš oglas ni samo nekaj, kar mimoidoči opazijo – to je izkušnja, ki jih vabi, da se ustavijo in vstopijo v svet Galaxy Z Flip6 ter odkrijejo njegove vrhunske funkcionalnosti,« je še povedal Tomaž Semič.

Vodja projekta Tilen Kraševec Debeljak, iz medijske agencije Starcom, ki stoji za idejo te inovativne kampanje, še dodatno osvetli ustvarjalni proces in preboj, ki ga je ideja dosegla. »Ideja za dinamični 3D oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega,« še dodaja. Pove pa tudi, da je Samsung s tovrstnim oglaševanjem prvi v Evropi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip.

Vizualna kreativna zasnova je bila razvita v sodelovanju z agencijo Leo Burnett in podjetjema Europlakat in Dalto. Slednji so poskrbeli, da je napredna 3D ekstenzija v fizični obliki dosegla popolno ujemanje z osnovno funkcionalnostjo telefona – odpiranje in zapiranje naprave.
 
»Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo,« še dodaja Tilen Debeljak. Oglas, ki krasi ključne mestne lokacije po Sloveniji, že privablja poglede z edinstveno 3D izkušnjo, ki poudarja agilnost telefona in njegovo napredno uporabo umetne inteligence. To je kampanja, ki ne samo oglašuje telefon, temveč poudarja njegov edinstven značaj in zmožnosti.

preberite še to

Trendi
Oglas, ki ga na cesti ne moreš prezreti!

Oglas, ki ga na cesti ne moreš prezreti!

Promocijska vsebina
Samsung je z lan...

Trendi
Čebele in matematika

Čebele in matematika

Čebele razumejo koncept »ničle«, naučijo pa se tudi, kaj je »sodo« in kaj »liho&...

Trendi
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Trendi
Kdo je bil Murphy?

Kdo je bil Murphy?

Vsi poznamo Murphyjeve zakone, toda kdo je bil Murphy in zakaj so ti zakoni dobili ime prav po njem?

Trendi
Paradižnik iz svinčnika

Paradižnik iz svinčnika

Zakaj bi svinčnik metali proč, ko postane prekratek. Posadite ga!

Trendi
Poznate najbolj osamljen  kotiček sveta?

Poznate najbolj osamljen kotiček sveta?

Imenuje se točka Nemo in je tako na samem, da so vaši najbližji sosedi astronavti na mednarodni vesoljs...

Trendi
Z nanodelci proti slepoti

Z nanodelci proti slepoti

Nanodelci, vbrizgani v mrežnico, obnavljajo vid... Zaenkrat le podganam, a ideja veliko obeta...

Trendi
Robotska ribja straža

Robotska ribja straža

Bodo invazivne vrste preganajale robo-ribe? Bodo po Blejskem jezeru plavali roboti?

Trendi
Manj zaslona, več pameti

Manj zaslona, več pameti

Če želite imeti pametnega otroka, ga odvrnite od telefonov, tablic, računalnikov TV-jev in drugih zaslonov. Na...

Trendi
Zakaj pa ne pozvoni?

Zakaj pa ne pozvoni?

A vaš kuža praska po vratih, ko bi rad prišel v hišo? Omislite si zvonec.

Trendi
Od jajčeca do pupka

Od jajčeca do pupka

Šestminutni video, ki vam bo v praksi prikazal to, o čemer so vam govorili pri biologiji…

Trendi
Vetrna sprememba

Vetrna sprememba

Protitočne navpične turbine bi lahko vetrnim elektrarnam na morju dale povsem drugo dimenzijo.