Motorji, ki se uporabljajo v F1 so izredno zmogljivi, a ker gre za delovanje pri velikih obremenitvah in visokih vrtljajih, je potrebno biti zelo pazljiv. Da bi se kar najbolj zmanjšala obraba je motorje pred zagonom potrebno segreti na ustrezno temperaturo. To poteka preko »zunajtelesnega obtoka«, kjer avtomobilski hladilni sistem priključijo na grelnik, ki skozenj poganja segreto hladilno tekočino. Ko je motor segret na najmanj 50 stopinj, gretje izključijo, hladilni sistem odzračijo in priključijo nazaj na avtomobilski obtok. Nato motor nekajkrat ročno zavrtijo, da se komponente ustrezno naoljijo, priključi in odzrači se hidravlika, preveri delovanje sklopke, menjalnika, plina in izvede še kup drugih postopkov. Ko je vse tako, kot je treba, ko je motor avtomobila na ustrezni temperaturi, vsi tlaki takšni, kot morajo biti, se avtomobil zažene s pomočjo zunanjega zaganjalnika.
Kako je bilo vse skupaj videti v praksi, si lahko ogeldate v spodnjem videu…
Vir: YouTube