Zgradili so ga v štiridesetih letih prejšnjega stoletja in takrat je veljalo, da morajo mostovi biti visoki vsaj 3,56 metra. Nekaj desetletij je bilo vse v redu, nato pa se je leta 1973 pravilo spremenilo in zahtevana višina se je povečala na 4,27 metra. Ker železniškega mostu seveda ni mogoče kar tako dvigniti, ceste pa ne toliko spustiti, je omenjeni most pač ostal tak, kot je.Cesto so sicer uspeli vkopati za 20 centimetrov, tako da je zdaj visok 3,76 m, a je to še vedno manj od zahtevane višine. Upraviteljem ceste zato ni preostalo drugega, kot da pred most postavijo opozorilne table. A te niso kaj dosti pomagale in most je postal znan kot »odpirač konzerv« ali »giljotina z ulice Gregson«. Nesreč, v katerih so tovornjaki ostali s poškodovanimi prikolicami je bilo toliko, da je Jürgen Henn, ki dela v eni od pisarn v bližini mostu, na okno namestil kamero, ki od leta 2008 »dokumentira« nesreče. Tale v spodnjem posnetku se je zgodila julija 2024, nosi pa zaporedno številko 185.
Vir: yovo68/YouTube