Ena od večjih prednosti Wanklovih motorjev je razmerje med močjo in težo, ki ga omogoča rotacijska zasnova. Model 650S je v razvoju dosegal razmerje 1,70 kW/kg, v serijski proizvodnji pa se je nekoliko otežil, a ohranil solidno razmerje 1,55 kW/kg. Model 40ACS, poimenovan po prostornini 40 cm³, morda ne dosega tako visokih številk, vendar kljub temu presega 1,0 kW/kg z močjo 3,73 kW in maso jedra 2 kg. Mere motorja znašajo 16,3 cm v višino, 19,5 cm v širino in 17,2 cm v globino.
Aditivna proizvodnja (3D-tiskanje) je osrednji del AIE-jevega načrta že od samega začetka. S tem podjetje proizvaja kompleksne, zmogljive motorje, ki so hkrati kompaktni in lahki. Ta postopek omogoča natančnost, izboljša vzdržljivost in zmanjšuje odpadne materiale. Poleg napredne konstrukcije AIE pri modelu 40ACS uporablja tudi SPARCS sistem (Self-Pressurizing Air-Rotor Cooling System), ki hlajenje omogoča z izkoriščanjem plinov, nastalih pri zgorevanju. To zmanjšuje število delov in maso ter izboljšuje zanesljivost motorja.
»Sistem uporablja izpušne pline iz zgorevanja, ki se neprekinjeno reciklirajo skozi rotor in integriran vmesni hladilnik motorja,« pojasnjujejo pri AIE. »Z našo kompaktno tehnologijo SPARCS dobite zmogljiv, učinkovit motor, ki deluje hladneje, čisteje in bolj zanesljivo.«
Učinkovita, majhna in kompaktna zasnova modela 40ACS ga naredi idealnega za aplikacije, kjer je prostor omejen, potreba po moči pa visoka. AIE cilja predvsem na trge, kot so pogonski sistemi brezpilotnih letal (UAV) in robotika. V primerjavi s konvencionalnimi rešitvami lahko 40ACS podaljša čas letenja UAV-ja, zmanjša vibracije in izboljša operativno učinkovitost. Motor ima možnost uporabe več vrst goriv, kot so Avgas in različna letalska goriva.
Podjetje AIE je lansiralo 40ACS konec novembra, zainteresirani lahko stopijo v stik z njimi za več informacij ali oddajo svoje specifikacije za naročilo motorja po meri.
Vir: Advanced Innovative Engineering