Vse skupaj verjetno niti ne bi prišlo v javnost, če se leta 2019 nekaj tednov na televizijskih postajah v ZDA ne bi pojavila reklama za sobna kolesa Peloton. Ogledate si jo lahko na tem naslovu, govori pa o tem, kako mož svoji že tako lepi in vitki soprogi za božič kupi sobno kolo, ta dokumentira svoj trening in čez čas ugotovi, kako ji je darilo spremenilo življenje. Mnogi so oglas označili za neumnega, seksističnega, nastalo je kar nekaj parodij nanj, eno od njih so posneli celo pri Saturday Night Live. A vse reakcije le niso bile tako negativne. Mnogi v oglasu niso videli nič posebej spornega. Nek uporabnik Twitterja je recimo čivknil, da je pred tremi leti tudi on svoji ženi kupil kolo Peloton in da ni bila niti najmanj užaljena.
Med tistimi, ki so mu odgovorili, je bila tudi Jane Slater, novinarka televizije NFL Network, ki je delila svojo izkušnjo z »zdravimi« darili. In tu se zgodba seli nazaj na pametne ure… Jane j v tvitu zapisala, da je nekaj let nazaj od svojega fanta za božič dobila merilnik aktivnosti Fitbit. Ker je fant imel enako uro, sta ju lahko sinhronizirala in tako vzpodbujala drug drugega. Dokler… Dokler neke noči, ko ga ni bilo doma, njena ura ni zaznala povišanja fantove aktivnosti… ob štirih zjutraj… in seveda se je izkazalo, da ni šlo za obisk fitnesa ali jutranji tek.
Torej – če kupujete pametna darila ali ste kakšnega prejeli, dobro razmislite o morebitnih »pasteh«.
An Ex Boyfriend once got me a Fitbit for Christmas. I loved it. We synched up, motivated each other... didn’t hate it until he was unaccounted for at 4am and his physical activity levels were spiking on the app 🥴wish the story wasn’t real. https://t.co/npRkLJYYz0
— Jane Slater (@SlaterNFL) 5 December 2019
Vir: Twitter