Ob mednarodnem dnevu piva Heineken pravi, da lahko pozabite na pivo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 2. 08. 2024 06:10:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Zakaj? Ker najboljša stvar pri pivu nikoli ni pivo, ampak čas, ki ga preživimo v dobri družbi.

 Ob mednarodnem dnevu piva Heineken pravi, da lahko pozabite na pivo
Ob mednarodnem dnevu piva je Heineken® presenetil z novo oglaševalsko kampanjo, ki ima nenavadno sporočilo: pozabite na pivo. Želi namreč spodbuditi, da se raje osredotočimo na prijetno druženje.

Greva na pivo? Want to grab a beer? ¿Te apetece una cerveza? On va boire une bière?” je po vsem svetu priljubljena fraza, ki je postala pravi sinonim za druženje. Vodilnih v družbi Heineken® ne moti, če na koncu pozabite na pivo – saj je zanje pomembnejše prijateljsko druženje, polno dobrih trenutkov.

Družabnost oz. radost sožitja je srce blagovne znamke Heineken®, zato je praznovanje teh trenutkov pomembnejše od piva samega. Navsezadnje je celo sam Freddy Heineken izjavil: »Ne prodajam piva, prodajam gezelligheid,« kar je znan nizozemski izraz, ki pomeni “dobre trenutke”.

V želji, da bi ta duh blagovne znamke oživel, je legendarni pivovar ustvaril oglas za današnji mednarodni dan piva. Prikazuje, kako na zabavah, praznovanjih nogometnih zmag ali srečanjih v barih 'pozabljena piva' dokazujejo, da je bilo druženje res dobro. Oglas, ki ima v podlagi znano Debussyjevo skladbo Claire de Lune, spretno prikaže, da najboljši del druženja ob pivu sploh ni pivo.

Različni dejavniki, kot sta digitalna preobremenjenost in daljši delovni čas, vedno bolj vplivajo na naše družabno življenje. Zato je bolj kot kdaj koli prej pomembno, da se družimo s prijatelji in skupaj ustvarjamo spomine. Nedavna študija je pokazala, da se skoraj četrtina (24 %) svetovnega prebivalstva počuti 'zelo' ali 'dokaj' osamljeno, medtem ko se 6 % 'sploh ne počuti povezanih' z drugimi – to je eden od 20 ljudi.

Heineken® se že dolgo bori proti razlogom, ki ovirajo druženje. V začetku letošnjega leta je zato lansiral 'The Boring Phone' – telefon brez dostopa do interneta, družbenih omrežij ali drugih aplikacij – da bi ljudem pokazal, da je njihovo družabno življenje boljše, če imajo na svojem telefonu čim manj aplikacij in s tem manj motečih dejavnikov. V raziskavi je namreč kar 90 % ljudi priznalo, da na druženjih po zaslonu telefona drsijo iz čiste navade.

Leta 2022 je Heineken® ustvaril “The Closer”, visokotehnološki odpirač za steklenice, ki je uporabljal tehnologijo za zapiranje vaših delovnih aplikacij v trenutku, ko odprete popolno ohlajeno zeleno steklenico.

Tudi ob svoji 150-obletnici, ko so nekateri pričakovali, da bo povezana z dediščino, je Heineken® ustvaril globalno kampanjo, ki prikazuje, kako blagovni znamki ni mar, kako potrošniki pijejo, poimenujejo ali črkujejo pivo Heineken, pomembno je, da se ob tem zabavajo. Ustvarjen je bil tudi “Good Times Index” s pogoji, ki jih potrošniki potrebujejo, da zares izkusijo dobre trenutke.

Zato na mednarodni dan piva Heinekenov® pogled na dobre trenutke ostaja enak – postavlja jih daleč pred pivo samo.

Dolf van den Brink, izvršni direktor družbe HEINEKEN®, pravi: »Na mednarodni dan piva lahko resnično pokažemo, za kaj se zavzema blagovna znamka Heineken® – za dobre trenutke, preživete v dobri družbi! Seveda slavimo naše pivo, toda tisto, na kar smo najbolj ponosni, je 150 let združevanja ljudi, nekaj, kar bo ostalo jedro naše znamke, dokler bomo proizvajali pivo. Na zdravje!«

Willem van Waesberghe, mojster pivovar v družbi Heineken®, pa dodaja: »Kot mojster pivovar sem prva oseba, ki doživi neverjeten okus in kakovost našega piva. Toda danes ne gre za to – gre za posebne trenutke, ki obdajajo naše izkušnje s pitjem piva. Vesel mednarodni dan piva!«

Celoten oglas ob mednarodnem dnevu piva, ki ga je zasnovala kreativna agencija LePub, si lahko ogledate na spletu: https://youtu.be/sELuQrLXznM

»Mednarodni dan piva združuje svet in slavi piva vseh kultur. Ta priložnost je kot ustvarjena za Heineken®, ki lahko ponovno pokaže edinstven pogled blagovne znamke. Pravzaprav je kampanja oda lepim časom in sreči, prikazani iz perspektive tistih 'pozabljenih' piv, ki ostanejo na strani in dajejo prostor kakovostnemu druženju in prijateljstvu,« je povedal Bruno Bertelli, globalni izvršni kreativni direktor LePub, CCO Publicis Worldwide.

preberite še to

Trendi
Umivajte si roke

Umivajte si roke

Eksperiment, ki osnovnošolce uči o pomembnosti umivanja rok.

Trendi
Mleko brez krav

Mleko brez krav

Izraelsko podjetje razvija postopek proizvodnje mleka brez krav ali drugih sodoprstih kopitarjev.

Trendi
»Hobotnične« barve

»Hobotnične« barve

Največ se lahko naučimo z opazovanjem in preučevanjem narave...

Trendi
Smo nekdaj spali zimsko spanje?

Smo nekdaj spali zimsko spanje?

Študija nakazuje, da so prvi hominini zimo kar – prespali…

Trendi
Prijaznost - znak bolezni

Prijaznost - znak bolezni

Medvedi v Kaliforniji zaradi bolezni postajajo prijazni do ljudi…

Trendi
Boleče pivo

Boleče pivo

Na kolesu ni najbolje odpirati pijače…

Trendi
Velikonočna vojna

Velikonočna vojna

Pripadniki dveh sosednjih cerkva v Grčiji se za velikonočne praznike obstreljujejo z raketami. 50.000 raketami...

Trendi
Einstein je imel prav

Einstein je imel prav

Čudno kroženje zvezde okoli črne luknje je (še en) dokaz, da je Einstein dobro razumel gravitacijo&hell...

Trendi
Tudi vas muči mizofonija?

Tudi vas muči mizofonija?

Vas določeni, drugim vsakdanji zvoki, spravljajo ob živce? Potem vas muči mizofonija.

Trendi
Četrta dimenzija je... no ja, čudna...

Četrta dimenzija je... no ja, čudna...

To, da naj bi bila čas, vemo, toda kako je to videti v praksi? Z našimi čutili v 3D-svetu? Kot magija&h...

Trendi
Elektrika in sneg

Elektrika in sneg

Požara zaradi elektrike nikoli ne gasimo z vodo, kar ve vsak s pol pameti. In tudi sneg je voda, butec!

Trendi
Deset nadstropij v dobrem dnevu

Deset nadstropij v dobrem dnevu

Se bo gradbena industrija zgledovala po avtomobilski? Bodo bloki rasli na tekočih trakovih? Zakaj pa ne?