Omenjeni model ni prvo zložljivo električno kolo tega proizvajalca, saj jih ima v svoji ponudbi kar nekaj, vključno s sedečim skirojem s preklopnim krmilom, se pa D11 po marsičem razlikuje od ostalih. Najprej po tem, da za njegovo promocijo niso uporabili klasičnih prodajnih poti ampak storitev skupinskega financiranja Indiegogo. A to je šele začetek.
D11 je zaradi svojega aluminijastega okvirja težak le 12,9 kilograma, kar je za električno kolo precej lahko. V voznem stanju meri 248 x 57 x 110 centimetrov, v zloženem pa le 84 x 40 x 59, torej ga bo mogoče prevažati tudi v majhnih prtljažnikih ali vzeti s seboj na avtobus ali vlak. Doseg kolesa bo s snemljivo 36-voltno, 11,6 Ah baterijo v primeru asistiranega načina vožnje kar 100 kilometrov kar pomeni, da je ne bo treba tako pogosto polniti. Ko pa, bo polna najkasneje v sedmih urah. Kolo podpira tri ravni pomoči oziroma podpore vožnji, voziti pa zna tudi samostojno, pri čemer doseže hitrost do 25 km/h. Stanje baterije in izbira načina vožnje se prikazujeta na zaslonu LCD, kolo je opremljeno s 7-stopenjskim menjalnikom Shimano, diskovnimi zavorami spredaj in zadaj, kolesa pa so premera 20 palcev (51 cm).

Serijska proizvodnja kolesa naj bi se pričela 20. junija, maloprodajna cena pa naj bi se preračunano gibala okoli 1150 €, če se prijavite na njihove novice, pa lahko pričakujete 38 odstotni popust.
Vir: Fiido