Zadeva se imenuje SuperWheel Power Assistance System, gre pa za funkcionalno enako zadevo kot pri električnem kolesu, s tem da ta rešitev nima nobene električne komponente. Vse opravlja mehanika. Gre za tako imenovano tehnologijo pretvorbe sile teže v energijo (WTEC - weight to energy conversion technology). In kako deluje? Podrobnosti si lahko ogledate v spodnji dveh posnetkih, na tem mestu pa le na kratko.
SuperWheel je posebej oblikovano zadnje kolo, ki nadomešča klasičnega. Izdelano je tako, da teža kolesarja povzroči stisk vzmeti v zgornjem delu kolesa in sproščanje na spodnjem delu. S tem se povzroči zamik osi iz središča kolesa navzdol, rezultat pa je navor, ki zavrti kolo in s tem pripomore k poganjanju.
In kaj to pomeni v praksi? Razvijalec pravi, da se s tem kolesom poveča učinkovitost poganjanja za kar 30 odstotkov. Če je res, vsekakor ni slabo.
In koliko zadeva stane? Na voljo sta dve različici - 66 cm (26 palcev) in 70 cm (27,5 palca), obe pa staneta 495 €..
Vir: Super Wheel