Kljub zunanjim podobnostim s sbyke rolko Dryft Board ne zahteva uporabe nog za premikanje. Ima sprednji pogon s 500-vatnim elektromotorjem v pestu, ki omogoča hitrosti do 32 km/h. Energijo zagotavlja baterija z napetostjo 48 V (698 Wh), nameščena v okvir, ki je skladna s standardom UL 2271 in omogoča doseg med 27 in 32 km. Na zadnjem delu bambusove deske je podvozje za rolko z neodvisnim vzmetenjem, pred njim pa je nameščeno kolesce iz posebne mešanice uretana. Kolesce je zasnovano za gladke bočne drse, mogoče pa ga je tudi zakleniti za stabilno vožnjo. 16-palčno sprednje kolo je obloženo s pnevmatiko širine 6,35 cm in opremljeno s hidravlično kolutno zavoro znamke Tektro za zanesljivo zaustavljanje. Okvir je izdelan iz krom-molibdenovega jekla, ima osvetljene opore za noge in BMX-krmilo z 1.000-lumensko dvopasovno sprednjo lučjo. Celotna naprava tehta 30 kg, kar ni malo, vendar jo je mogoče razstaviti na dva dela za lažji prevoz. Nosilnost je ocenjena na do 100 kg.
»Pri tovrstnih akcijskih športih je ena najbolj iskanih izkušenj zmožnost kontroliranega bočnega drsenja,« je dejal izvršni direktor podjetja Ralph Zipper. »To je najbolj osvobajajoč občutek, ki si ga lahko zamislite. Dryft Board to omogoča vsem.«
Dryft Board je paradni (in prvi) izdelek podjetja Dryft1, svojo javno premiero pa bo doživel na dogodku Monster Energy AMA Supercross Anaheim 11. januarja. Na voljo je za nakup v modri ali črni barvi po ceni 3.500 USD. Razvijajo tudi mobilno aplikacijo, ki bo omogočala iskanje deske, daljinsko zaklepanje, pregledovanje podatkov o zmogljivosti, iskanje zabavnih poti in še več.
Vir: Dryft Board