Kot poroča Sammobile, je ta predlog popolno nasprotje Samsungovega rebrandinga iz leta 2015 na Japonskem, kjer so takrat uvedli blagovno znamko Galaxy s telefonom Samsung Galaxy S6. Vendar pa so to znamko ponovno opustili lani, kar bi lahko nakazovalo na Samsungovo globalno prihodnost.
Čeprav gre zaenkrat zgolj za govorice, so razlogi za opustitev znamke Galaxy tehtni. Pri Applu na primer obstaja jasna ločnica med izdelki, kot so iPhone, iPad in Apple Watch, ki niso le drugačni po zasnovi, temveč tudi po poimenovanju. Pri Samsungu pa je Galaxy lahko telefon, ura, tablica ali zložljiv telefon, kar pri uporabnikih povzroča zmedo.
Problem se še poslabša, ker Samsung uporablja znamko Galaxy za različne cenovne razrede s podobnim poimenovanjem modelov – na primer, Samsung Galaxy S24 predstavlja premium razred, medtem ko je Samsung Galaxy S24 FE cenovno ugodnejša različica. Galaxy S9 je bil telefon, medtem ko je zdaj Tab S9 tablica.
Vse to predstavlja sicer izziv za blagovno znamko Galaxy, a opustitev oznake Galaxy bi tako Samsungu omogočila, da izpostavi svoje premium naprave na drugačen način in okrepi svoj položaj na trgu.
Vir: eToday