Podrobnosti si lahko ogledate v spodnjem videu našega starega znanca Jasena Fenskeja, na tem mestu pa le bistvo. BMW-jev sistem vodnega vbrizga pravzaprav ni BMW-jev ampak Boschev, BMW je bil le eden redkih, ki ga je v zadnjem času uporabil. Torej - voda se preko treh injektorjev brizga v sesalno komoro turbopolnilnika, kjer se zaradi visoke temperature v trenutku upari, pri tem pa ohladi in »zgosti« zrak v njem. Motorji z notranjim izgorevanjem imajo tak hladen in gost zrak zelo radi, saj se s tem prepreči »klenkanje«, ki se skoraj neizogibno pojavlja pri »navijanju«. S takšnim vbrizgavanjem vode se lahko poveča tudi kompresijsko razmerje, a se BMW-jevi inženirji niso odločili za to in so ostali pri standardnem 10,2:1, ki ga uporabljajo M4 GTS. Vodni vbrizg uporablja tudi Porsche v svojem modelu 911 GT2 RS, a s to razliko, da vodo vbrizgava v hladilnik stisnjenega zraka (intercooler).
Je ideja vodnega vbrizga za povečanje moči nova? Nikakor. Stara je več kot 60 let. Malce smo pogledali naokoli in našli, da je sistem uporabljal Oldsmobile Jetfire iz leta 1962. Njegov turbopolnjeni motor V8 je tekel na mešanico destilirane vode, metanola in protikorozijskih kemikalij, Oldsmobile pa je mešanico imenoval Turbo Rocket Fuel. Nekaj podobnega je konec šestdesetih v svoje modele 99 Turbo vgrajeval tudi Saab, a je s pojavom intercoolerjev proizvodnjo ukinil, kar je le nekaj primerov.
Vir: Road & Track