Varnostni pasovi prepovedani

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 05. 2024 05:27:00, Kategorija: Avto tech

Na tej 26 km dolgi cesti ne smete voziti med 25 in 40 km/h in ne smete biti pripeti…

Varnostni pasovi prepovedani
Morda se zdi nekoliko nenavadno, da sredi mesecda maja obravnavamo temo, kot so ledene ceste, a tale je vredna omembe kadarkoli. Gre namreč za najdaljšo ledeno cesto v Evropi, zamrznjenem odseku Baltskega morja, ki povezuje estonsko obalo z otokom Hiiumaa. Potovanje po ledu je del estonske kulture. Tevtonski vitezi so v 13. stoletju na poti na otoke to počeli na konjih, vaščani so po debelem ledu prinašali zaloge s celine, na otoke in z njih pa so v iskanju hrane potovali tudi medvedi, losi, volkovi in druge divje živali. Danes je ta 26 kilometrov dolga ledena cesta več ali manj lokalna atrakcija, jo pa tamkajšnje prebivalstvo rado uporablja, saj je tovrstna vožnja na otok precej cenejša in hitrejša od trajekta.

Vožnja po cesti naj bi bila »nepozabno doživetje«, če jo nameravate uvrstiti na svoj seznam prigod pa morate vedeti, da zanjo veljajo precej nekonvencionalna pravila vožnje. Po njej ne smete voziti po sončnem zahodu, uporaba varnostnega pasu je prepovedana, prav tako pa je prepovedana vožnja s hitrostjo med 25 in 40 km/h. Voziti morate bodisi počasneje, bodisi hitreje, a največ 70 km/h, na cesto lahko zapelje avtomobil vsaki dve minuti, varnostna razdalja pa mora biti vsaj 250 metrov.

In zakaj takšne omejitve? Večina jih je več ali manj logična. Varnostna razdalja in tisti dve minuti sta  določeni zato, da si led malo »opomore«, če pa pod vozilom pred vami pride do razpoke v ledu, vanjo na pade še vi, varnostni pasovi pa so prepovedani zato, da imate, če že padete v vodo, vsaj minimalno možnost da pravočasno zlezete na varno.

Kaj pa tistih manj kot 25 km/h in več kot 45 km/h? Razlog za na prvi pogled nenavadno omejitev je menda ta, da lahko hitrosti v tem intervalu domnevno povzročijo vibracije, ki imajo za posledico pokanje ledu. Nekateri sicer menijo, da je opozorilo o vibracijah le mit, vendar nihče nima poguma, da bi trditvi oporekal, preizkusili pa je tudi niso.


Vir: YouTube

preberite še to

Avto tech
Bolj zelena električna vozila...

Bolj zelena električna vozila...

Grafenov oksid je vsestranski nanomaterial, ki se uporablja v različnih panogah, vključno z električnimi vozil...

Avto tech
Snežne verige kar del kolesa? Zakaj pa ne…

Snežne verige kar del kolesa? Zakaj pa ne…

Nič več mokrih kolen, razmočenih čevljev ali zmrzujočih prstov.

Avto tech
Vsa čast Henryju!

Vsa čast Henryju!

Če ga ne bi bilo, bi jo voznica precej huje odnesla…

Avto tech
Ko tekmujejo - križišča

Ko tekmujejo - križišča

Nekdo je opravil simulacijo 30 različnih vrst križišč z namenom ugotavljanja pretočnosti. Vse skupaj je...

Avto tech
So prihodnost mestnega prometa tekoči trakovi?

So prihodnost mestnega prometa tekoči trakovi?

Kar zdaj najdemo več ali manj le na letališčih, bi lahko bil začetek mest brez avtomobilov.

Avto tech
Čudne nesreče

Čudne nesreče

Tako so videti prometne nesreče, če se jim odstrani enega od udeležencev.

Avto tech
Renault 5 E-Tech electric

Renault 5 E-Tech electric

Promocijska vsebina
Od klasike do prihodnosti električne mobilnosti.

Avto tech
Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Bi tole idejo počitniške prikolice iz leta 1974 veljalo obuditi?

Avto tech
Je rumena prekratka?

Je rumena prekratka?

Se tudi vam zgodi, da na semaforju niste prepričani ali naj zavirate ali pospešite?

Avto tech
Je širjenje avtocest res potrebno?

Je širjenje avtocest res potrebno?

Ponekod se je izkazalo, da jih je celo bolje odstraniti...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!

Avto tech
Ni za slabe želodce

Ni za slabe želodce

Če vam na tej cesti ne bo slabo, vam ne bo nikjer…