Zadeva deluje nekako takole. Vsaka od pnevmatik bo imela šest vrezanih utorov, ki bodo v ravnini s šestimi kraki platišča. V teh utorih so debele žice, podobne snežnim verigam, ki so potisnjene daleč nazaj v tekalno plast. Žica je izdelana iz posebne »pomnilne« zlitine, ki si »zapomni« svojo obliko, aktivira pa se z električni m tokom. Ko voznik ugotovi, da potrebuje pomoč verig, pritisne gumb, skozi zlitino steče električni tok, ki jo razširi tako, da ta pogleda nad raven tekalne plasti. Nič več mokrih kolen, razmočenih čevljev ali zmrzujočih prstov.
Poleg tega, da pomagajo pri vožnji po snegu, imajo te verige še eno dobro lastnost - so zelo viden (in slišen) opomnik, kdaj je čas za nove pnevmatike.
Pnevmatike so ta trenutek še v fazi idejne zasnove. Hyundai pravi, da je tehnologijo patentiral v Južni Koreji in ZDA ter da namerava Hyundai/Kia »po nadaljnjem tehnološkem razvoju, preskusih vzdržljivosti in zmogljivosti ter pregledu predpisov razmisliti o množični proizvodnji pnevmatik«.
Se zadeva lahko obnese? Bomo videli. Vsekakor se bo do komercialne rešitve potrebno spopasti s celo vrsto izzivi. Preoblikovati bo treba celoten kolesni sklop, vključno z električnimi povezavami, še težje pa bo verjetno prepričati proizvajalce pnevmatik in tudi platišč, ki bodo morali krepko spremeniti oziroma prilagoditi svojo proizvodnjo. In to bodo seveda naredili le, če bodo videli dobiček.
Vir: Hyundai