In kako je to videti v praksi? Pred nekaj dnevi je po internetu zaokrožil posnetek tovornjaka, ki so mu v okolici mesta Silverthorne v ameriški zvezni državi Kolorado, odpovedale zavore in je uporabil tak izvoz. In glede na strmino tega izvoza je bila hitrost očitno kar precejšnja, saj je tovornjak zlezel skoraj do vrha, preden se je ustavil.
A omenjeni rešitvi – odcep navkreber ali gramozna »jama« imajo tudi svoje slabe lastnosti. Slabost pasov navkreber je v tem, da na mestih, kjer bi bili takšni odcepi smotrni, ni vedno hriba, kamor bi ga bilo mogoče speljati, slabost gramoza pa je v tem, da je potrebno vzdrževati njegovo sipkost, da se zagotovi dovolj veliko trenje, kar je pozimi, ko je več padavin in zmrzal, pogosto težko izvedljivo. Zato obstajajo še nekatere druge ideje. Ena takšnih so recimo jeklene izvlečne mreže, kot jih lahko vidite v spodnjem predstavitvenem videu. Ker je ta precej dolg, smo ga »prestavili« na mesto, kjer se začne zanimiv praktični del.
Vir: YouTube