Nova Puma je kompaktni ‘crossover’, ki navduši s preprosto vožnjo v mestu, saj ponuja dovolj prostora za pet ljudi z vso prtljago ter prinaša povsem novo notranjost, velike digitalne zaslone, najsodobnejšo povezljivost in napredne vozne tehnologije za prijetnejša in še bolj sproščujoča potovanja.
V notranjosti je nov kokpit v slogu športnega avta, ki obdaja potnike, zasloni so nameščeni visoko in obrnjeni proti vozniku, fizičnih gumbov pa je čim manj, kar zagotavlja umirjeno okolje. Uporabniki lahko s povezljivostjo 5G prevzamejo nadzor nad svojim dnevom in se tako izognejo nepričakovanim prometnim zastojem na poti v šolo ali pa prosijo Alexo Built-in, naj na nakupovalni seznam doda kavo (na voljo na izbranih trgih).
Dovršene tehnologije poskrbijo, da je vožnja z uporabo tempomata bolj naravna, saj ta upočasni vožnjo pred križišči in ovinki, prav tako pa voznikom pomagajo ponoči bolje videti potek ovinkov in na sredinskem zaslonu zagotavljajo pogled iz ptičje perspektive, da je parkiranje na prometnih ulicah zares preprosto.
Svobodo pri iskanju pustolovščin zunaj mesta zagotavljajo odzivni in varčni blagi hibridni pogonski sklopi z največjo močjo do 114 kW (155 KM) – ali celo 125 kW (170 KM) pri športnem novem modelu Puma ST Powershift (na voljo na izbranih trgih).
Ford je prav tako napovedal, da bo še letos predstavil popolnoma električno Pumo Gen‑E – prvo Pumo, ki bo omogočala vožnjo brez izpušnih plinov.
»
Uporabniki Pume so nam povedali, da radi vozijo najlepši kompaktni ‘crossover’ in da vedno znova najdejo nove načine, da z MegaBoxom še bolje izkoristijo prtljažni prostor, kot bi ga lahko v drugih avtomobilih te velikosti. Povedali so nam tudi, da bi notranjost z resničnim učinkom navdušenja in napredno povezljivostjo za nadzor nad njihovim dnevom Pumo dvignila na še višjo raven,« je povedal Jon Williams, generalni direktor družbe Ford Blue v Evropi. »
In prav to smo zagotovili: z vrhunskim oblikovanjem, poglobljeno digitalno izkušnjo in enako brezhibno integrirano povezljivostjo sistema SYNC 4 kot pri večjih modelih, na primer naši novi Ford Kugi – v obogateni in poenostavljeni ponudbi različic, ki novi generaciji kupcev omogoča, da lažje kot kdaj koli prej izberejo pravo Pumo za svoje dogodivščine.«
Tehnologija, ki poenostavlja življenjeDva velika zaslona vozniku posredujeta najnovejše informacije in mu omogočata nadzor nad dogajanjem. Natančno 32,5 cm (12,8'') digitalno instrumentno ploščo je mogoče prilagoditi tako, da prikazuje informacije, ki jih kot najkoristnejše izbere posamezni voznik, medtem ko 30,5 cm (12'') sredinski zaslon na dotik visoke ločljivosti omogoča preprost pregled in upravljanje zemljevidov, informativno-razvedrilnega sistema ter funkcij, kot sta klimatska naprava in ogrevanje sedežev.
Sistem za povezljivost, informacije in razvedrilo SYNC 4 v novi Pumi ima dvakrat večjo računsko moč kot njegov predhodnik in se prilagaja tako, da vozniki najlažje dostopajo do funkcij, ki jih najpogosteje uporabljajo. Glasovno upravljanje razume vsakdanji jezik, pametne telefone pa je mogoče preprosto povezati z brezžičnima vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto – ter jih polniti z brezžičnim polnjenjem.
Tudi brez povezanega pametnega telefona lahko vozniki vprašajo Alexo Built-in »Kaj imam danes na koledarju?«, »Je kaj posebnega na moji poti domov?« ali »Predvajaj moj seznam pesmi za vožnjo« – bodisi prek zvočne letve ali zvočnega sistema B&O z 10 zvočniki, ki je na voljo za doplačilo (na voljo na izbranih trgih). Še višjo raven sloga in udobja prinašata novi vzdolžno pomični naslon za roke in športni volan z dvema krakoma in ravnim spodnjim delom, kot ga poznamo iz dirkalnikov.
Nova Puma olajša vožnjo. Inteligentni prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in usmerjanjem v sredino voznega pasu uglajeno pospešuje in zavira, da je občutek bolj naraven, s pomočjo sistema pomoči za predvidljivo uravnavanje hitrosti (Predictive Speed Assist) pa lahko pred ovinki in krožišči ter pri vključevanju na avtocesto ali zapuščanju le-te prilagodi potovalno hitrost. V mestu lahko 360-stopinjski sistem prostorske kamere prikaže pogled iz ptičje perspektive in pomaga preprečiti praske pri parkiranju.
Novi žarometi prinašajo več kot le sveže oblikovanje in izrazit svetlobni podpis. Za doplačilo so na voljo dinamični matrični žarometi LED, ki s pomočjo dinamičnega usmerjanja osvetlitve ovinkov s predvidevanjem (Predictive Dynamic Bending Light) spremljajo cesto pred vami in vam tako omogočijo, da bolje vidite potek ovinkov.
Nova Puma navdušuje s praktičnostjo velikega avtomobila. 80-litrski MegaBox v dnu prtljažnika je dovolj velik, da pogoltne vsebino manjšega nakupovalnega vozička v veleblagovnici. V prtljažniku lahko pokonci stojita dva kompleta palic za golf in tudi ob petih osebah ‘na krovu’ je na voljo več kot 450 litrov prostora za prtljago, nakupovalne vrečke ali pasji boks.
Kupci lahko izbirajo med različicami Titanium, ST-Line in ST-Line X, ki vse prinašajo zdaj že kultni Pumin zunanji slog po navdihu kupeja in edinstveno oblikovanje sprednjega odbijača, maske in platišč iz lahke zlitine. Za občudovanje in pozornost prav tako poskrbita ena od šestih barv – vključno s sivo Cactus Grey, ki je prvič na voljo s Pumo – in osvetlitev tal ob vozilu s projekcijo logotipa Puma.
Nove Pume poganja Fordov 1,0-litrski motor EcoBoost Hybrid, ki uporablja 48-voltni blagi hibridni električni pogon za varčevanje z gorivom ali povečanje zmogljivosti do 114 kW (155 KM). Za bolj športno vožnjo je Ford Performance razvil novo Pumo ST Powershift s posebnim športnim podvozjem, oblikovanjem in specifikacijami ter največjo močjo do 115 kW (170 KM), ki jo razvije s serijskim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom s hitrim prestavljanjem, ki je na voljo tudi za druge različice Pume (na voljo na izbranih trgih).
V Evropi zasnovano in razvito Pumo izdelujejo v najsodobnejši Fordovi tovarni Otosan v Craiovi v Romuniji.